Шини MAXXIS - амеріканський бренд
Торгова марка MAXXIS - Американський бренд, що виробляє велосипедні покришки.
У спортивному магазині VeloViva продаються велосипедні шини високої якості. Це шини від тайванської компанії Maxxis. Це торгова марка, організована в середині минулого століття в 1967 році американьской компаніей. Компанія належить до групи Cheng Shin Group – досвід роботи понад п'ятдесят років на світовому ринку. Основні напрямки продукції, це для різних цілей:
шини для автомобілів (легкові, вантажні, для автобусів, сільськогосподарських машин).
Покришки для велосипедів.
Шини для квадроциклів
У першому десятилітті сучасного століття компанія стала популярною компанією серед найкращих десяти компаній із виробництва покришок різних стилів. У сучасному світі компанія впевнено підвищує свою продукцію, і оборот продукції на сучасний час має оборот продукції понад 2 мільярди доларів. Виробництво своєї продукції компанії здійснює у різних країнах світу: Тайвань, Китай, Тайланд, В'єтнам, Америка, Великобританія, Голландія, Німеччина. Американьска компанія Maxxis має власні випробувальні треки, на яких оцінюють якість продукції за умови важкої експлуатації.
Продукція компанії популярна у всьому світі, але основний ринок збуту це Америка. І тому часто простий обиватель-велосипедист вважає те, що торгова компанія Maxxis є американською компанією.
Перші моделі покришок вироблялися у співпраці з компанією Kyowa, японська компанія. І відразу за кілька років компанія Максіс стає найбільшим експортером покришок серед компаній з виробництва гумових виробів на Тайвані. За довгі роки роботи компанія входила до складу різних торгових груп та марок. Постійне зростання продажів продукції покришок Максіс призвело до досягнення товарообігу на суму 5 мільярдів доларів у 1990 році. Цього ж 1990 року було створено філію в Америці, що призвело до підвищеного попиту на покришки Максіс. Зростання компанії в 1991 привело до розширення компанії і на материкову частину Китаю, що призвело до утворення дочірньої компанії Cheng Shin Rubber (Xiamen) Ind. Ltd в яку було інвестовано кошти 20 мільйонів доларів.
Технології продукції покришок Maxxis
THREADS PER INCH (TPI) (кількість ниток на дюйм). Даний показник показує щільність плитки ниток у гумовій структурі. Частота ниток на один квадратний дюйм робить шину різною за міцністю, різною за вагою, що робить різним рівнем зчеплення велосипеда з поверхнею дороги. Існує чотири шкали визначення густини ниток, 27, 60, 120 або 170 TPI. Мінімальний критерій ниток робить більш жорсткою покришку, це призводить до стійкості від проколів дорожнього сміття, але при цьому вага покришки максимальна. Максимально високий рівень ниток на квадратний дюйм робить покришку легшою, шина отримує більш плавний хід, колесо велосипедне краще зчепляється з дорогою (добре утримується велосипед на рельєфній дорозі). щільність покришки максис
EXO – міцний каучук, який складно порізати, довго не стирається. Посилені бічні частини шин. Застосування в гравійних моделях і в моделях для гірських велолсипедів. посилена покришка Maxxis
"EXO+": це технологія міцної покришки EXO з додаванням додаткового захисту покришки. Додатковий захист шини проводиться за рахунок додавання бутилової вставки по периметру корду. Така технологічна покришка "EXO+" підходить для велосипедних поїздок крутими гірськими дорогами з кам'янистою дорогою. Така покришка стійка від порізів.
Doubledown - це технологія захисту велосипедної покришки при високих навантаженнях по спуску в гірській місцевості. Велосипедна покришка Maxxis з технологією Doubledown має максимально посилений корд за рахунок подвійної бутилової вставки в покришці. Покришки такі важкі, але захищені від проколів і порізів. Застосування шин з технологією DoubleDown (DD) розраховані на моделі байків класу ендуро. Швидкий спуск з гори має максимальне навантаження на покришку, і якраз дана технологія покришок Maxxis найкраще підходить для швидкісних спусків з гоні на велосипеді.
"Downhill" (DH) – технологія виробництва велосипедної покришки з найвищим рівнем надійності. Велосипедні покришки з подвійним захистом обшивки посилюється великою вставкою в шині. Така покришка Maxxis не має аналогів по міцності, протипрокольна покришка з грубим протектором має високий захист гуми від порізів та проколів. Вибирайте велосипедні покришки Maxxis з технологією "Downhill" (DH) для захисту Вашого велосипеда.технологія dh-casing Maxxis для велосипедної покришки Максіс.
Технологии продукции покрышек Maxxis
EXO Protection - технологія виробництва шини, дає міцний каучук робочої поверхні шини, який складно порізати, довго не стирається. додається до бічних стінок шин для гірських і гравійних шин велосипедів Maxxis. Ця щільноткана тканина є легкою та дуже гнучкою, що гарантує, що характеристики шини залишаться незмінними. Виберіть EXO Protection для підвищення міцності під час їзди по гравію, XC і легкої траси.
|
"EXO+": це технологія міцної шини EXO з додаванням додаткового захисту шини. Додатковий захист шини проводиться за рахунок додавання бутилової вставки по периметру корду. Така технологічна покришка "EXO+" підходить для велосипедних поїздок крутими гірськими дорогами з кам'янистою дорогою. Така шина стійка від порізів.
|
"Doubledown" - це технологія захисту велосипедної покришки при високих навантаженнях по спуску у гірській місцевості. Велосипедна покришка Maxxis з технологією Doubledown має максимально посилений корд за рахунок подвійної бутилової вставки в покришці. Покришки такі важкі, але захищені від проколів і порізів. Застосування шин з технологією DoubleDown (DD) розраховані на моделі байків класу ендуро. Швидкий спуск з гори має максимальне навантаження на покришку, і ця технологія покришок Maxxis найкраще підходить для спусків.
|
"Downhill" (DH) – технологія виробництва велосипедної покришки з найвищим рівнем надійності. Велосипедні покришки з подвійним захистом обшивки посилюється великою вставкою в шині. Така покришка Maxxis не має аналогів за міцністю, протипрокольна покришка з грубим протектором має високий захист гуми від порізів та проколів. Вибирайте велосипедні покришки Maxxis з технологією "Downhill" (DH) для захисту Вашого велосипеда.
|
THREADS PER INCH (TPI) (кількість ниток на дюйм). Цей показник показує щільність плетіння ниток у гумовій структурі. Частота ниток на один квадратний дюйм робить шину різною за міцністю, різною за вагою, що робить різним рівнем зчеплення велосипеда з поверхнею дороги. Існує чотири шкали визначення густини ниток, 27, 60, 120 або 170 TPI. Мінімальний критерій ниток робить жорсткіше покришку, це призводить до стійкості від проколів дорожнього сміття, але при цьому вага покришки максимальна. Максимально високий рівень ниток на квадратний дюйм робить покришку легше, шина отримує більш плавний хід, велосипедне колесо краще зчеплюється з дорогою (добре утримується велосипед на рельєфній дорозі).
|
SilkShield ZK  — це матеріал для захисту від проколів покришки нового покоління, який легший, гнучкіший і міцніший за попередні матеріали. Maxxis SilkShield зазвичай використовує ZK як брекерний шар, розташований під протектором у середині шини.
|
Silkworm  Silkworm — ексклюзивний матеріал, що використовується в каркасі деяких моделей, що підвищує стійкість до проколів та розривів. Silkworm розташовується під протектором як брекер.
|
MaxxSpeed Новий MaxxSpeed (2023) - це наш топовий гумовий склад для гонок XC. Це склад із високим вмістом кремнію, який знижує опір коченню, а також покращує зчеплення на мокрій дорозі. Порівняно з попереднім 3C MaxxSpeed, новий склад має приблизно на 25% менший опір коченню в лабораторних умовах (при використанні того ж рисунку протектора, конструкції та тиску в шинах). В реальних умовах наші випробування показують, що новий склад може заощадити до хвилини протягом 90-хвилинних перегонів.
|
Singl Compound - гумова суміш у протекторі. Змінюючи кількість різних компонентів формули гуми, інженери можуть змусити дві однакові на вигляд шини працювати зовсім по-різному. Даний одинарний склад по всьому протектору, оптимізований для довговічності та продуктивності.
|
Dual Compound -подвійна частина шини, особлива гумова суміш протектора. Змінюючи кількість різних компонентів формули гуми, можна добуватися в двох однакових шинах роботу зовсім по-різному. Два склади компайнда, що використовуються в протекторі шин, забезпечують менший опір коченню та покращене зчеплення на поворотах. Покришка стійка до стирання.
|
Triple Compound - потрійна гумова суміш - важлива частина шини в протекторі. Таємна кількість різних компонентів формули гуми дозволяє працювати зовсім по-іншому. Три складу гумової "Triple Compound" суміші в шині забезпечують неперевершені гоночні характеристики.
|
3C MaxxSpeed - конструкція каучуку із двох складів гуми з різною щільністю. Така гума стійка до зношування та знижена опір до кочення. Підвищено зчеплення із трасою на нерівній поверхні. Застосування в моделях для крос-кантрі (XC), два склади каучуку з різною щільністю дають можливість розвивати і утримувати високу швидкість на крутих віражах (по центру проходє середнього рівня жосткість, та бо бокам м'ягка структура гуми). Варто враховувати політику Тайванської компанії, технологія 3C MaxxSpeed поступово виводиться з експлуатації, замінюватиметься новітньою технологією - MaxxSpeed.
|
Компаунд "Terra"
3C Maxxterra: проміжний потрійний склад гуми, найкращий вибір серед трейлових велосипедів.
|
Технология - Grip
3C Maxxgrip - компаунд з високим зчепленням та слабким відскоком. Такі технології велосипедних шин розраховані на їзду вільного спуску з гори, це для велосипедів класу ендуло або DH (даун-хіл).
|
"Tubular" - nрадиційна конструкція шини, в якій каркас шини пошитий або обернутий навколо внутрішньої камери. Такі типи шин повинні бути приклеєні або приклеєні стрічкою до ободів, призначених для трубчастих шин.
|
"Tubeless Ready" -технологія встановлення велосипедної шини без застосування камери. Така технологія комплектації велосипеда дозволяє працювати при нижчому тиску повітря в покришці, що покращує зчеплення велосипедного колеса з дорогою; нижчий опір коченню в порівнянні з шинами камерного типу; і менша ймовірність проколу через відсутність камери. Шини Tubeless ready позначаються літерами "TR" на боковині. Шини Tubeless ready повинні встановлюватись на сумісні з безкамерними шинами обода та вимагають використання рідкого герметика для захисту шини від проколу. Рідкі герметики мають додаткову перевагу – вони герметизують невеликі проколи. Обов'язково регулярно перевіряйте герметик і оновлюйте його в міру потреби, оскільки з часом він висихає. Рідкі герметики слід використовувати лише в таких типах шин: безкамерні дорожні, трубчасті та безкамерні. Використання рідких герметиків у будь-яких інших шинах Maxxis призведе до анулювання гарантії.
|
Камери Maxxis Flyweight має максимально тонку стінку камери – 0,45m. Такі велосипденні камери найлегші.
|
Велосипедна камера з товщиною 0,60 мм, що найкращий вибір для змагань. Достатньо легка велосипедна камера.
|
Велосипедні камери Maxxis Welterweight мають товщину камери – 0,80mm. Така велосипедна камера має стандартно товсту камеру.
|
Велосипедні камери Maxxis Freeride з товстою стінкою - 1.0mm.
|
Велосипедні камери Maxxis Fat Plus. Дана велосипедна камера дозволяє забезпечити високу надійність велосипедного колеса від проколів. Товщина стінки велосипедної камери Maxxis Fat Plus складає 1,2 мм. Застосування у велосипедів - Heavy duty tube
|
Maxxis Downhill - велосипедна камера з товстої стінки камери. Велосипедна камера Maxxis Downhill має товщину – 1.5mm. Застосування у велосипедів класу Ultra-heavy duty tube.
|